Monday, November 24, 2008

pelik Nyerh??!!







heyya all...

lama x mem'blog'kn diri kt sini...
almaklumlah..masalah tenet yang melanda diri lately..
cuti sem sebulan setengah nie, aku pn x tau nak bwt ape..

just hang out, shopping, online, mamam byk2..hahaha..ilang tension sket..



sedar x sedar..pejam celik pejam celik mataku yang bulat n extra size nie, dah seminggu dah ader kat umah nie...
sepanjang minggu nie, x der lah byk benda cool yang jadik..
cuma dat guy, mcm dah tau jerh yang aku ader crush kat dye...
nk2 pulak tau2 ader kat soromban..
hehehe...
rasa nk pecut jer honda jazz jumpa dye..hehe..
berangan jerh lebih..

so, after seminggu ader kat umah n dijaga oleh mamaku dgn baek..(hehe...doa2 aku leh gemok time cuti nie)...aku rasa aku dah develop some new interests dalam diri aku..
so, let's check it out...

1st: aku dah galak makan terutama doughnut...nyam2...
kaler yang pelbagai tuh mcm besh nyer mewarnai perut aku yang gamatnye kecik jerh nie..hehe..






2nd: aku dah giler minum nescafe...dulu punya larh benci minum nescafe..x sdp larh ape larh.. tp, skung, peliknyer kalau aku x minum nescafe satu hari, rasa mcm x lengkp dunie..perghhh....ptg2...duk2...smbil minum kopi, online...smbil ditiup oleh angin yang x berapa sepoi2 bahasa kt umah nie...layaaannnnn....
lebih kurang mcm "high" semacam biler dpt nescafe...



3rd: dah mula giler kan 'someone'.. asal bukak laptop jerh, mesti hrp2 ader comment drp dye..haha.. x dpt brcinta, dpt tau perkembangn dye dah kira ok larh beb...
ntah larh.kangen bangat same dye...cintaa bangat sama dya..speciiiiiiiiiiallllll gitu...


4th: hurmmm...aku jgk tgh giler tgk cite "The Hills" season 3 kt MTV Channel...perghhh...bengang tul..watak yang cute tuh "Lauren" giler sgt..baik semula dgn ex boy dye..."jason"...mamat tuh dah larh buaya...time dinner leh cuci mata ngorat girls laen dpn lauren...perghhh...kalo aku..memg kena penampo jepun..paaaaaannggg....hehe...x pun tolak dye kt railway tuh..biar kena gelek dgn train..hehe... so, if korang free, jengah2 larh kat mtv k...

5th: dapat shopping..hehehe..ntah sejak biler aku minat kaler itam...ternmpk sehelai shirt yang ala japanese style-"BUM"...menjerat hatiku..hehe...so, tanpa try aku terus grab n byr kat kaunter...puas hati arh...

so, all in all
5 interests baru aku nih sedikit sebnyk bwt jiwa gue happy di kala "mysterious guy" yg aku minat tuh bwt dunno walaupun dye fhm..aku ader crush kat dye...

k yarh...
"keep rocking the wOrld!!!"
xoxoxoxo...

12 comments:

aizul marcello said...

suka item no 1 ngan no 3!~ yeeehaaa!!!

Fify said...

hehe..
tanx jd org pertma comment...
appreciate sgt2..
:)

nape sukew item 1 n 3 eh??

Irine Nadia said...
This comment has been removed by the author.
aizul marcello said...

sebab suka la..abang suka sebab abang suka, dan suka itu lahir dari hati yang suka dan kesukaan ituh yang membuahkan hasil?

haaa????

Fify said...

aikz???
hurmmm...suka mcm tuh jewla yer..
anything to xplain??
interested nk tau nih..
nk dgr byk lg drp tuan putera aizul nie..:)

VA said...

wesss..ku lihat2 kan..ku tgk2 kan..n,ku perhati2kan..item 1-5 yg xdew gmbarnye item yg minat kat sumone..mane gambanye dong??haha..donat adew,nescafee adew,mtv adew,shopping adew..hai..

Fify said...

perghh..nama pun crush..
bahaya larh aku publish gambo dye..
x psl2 dye saman aku kang..
tp, lama2 ko ikut update blog haku neyh sure tau nyeh..
teeetttt...:P

aizul marcello said...

ok ok mari kita saksikan perkembangan crush adik fy kita nih seterusnya...yeahhh!!!

Fify said...

aizul: hahaha..
ader2 jerh abg nih..
fy jerh kot suka kt dye..
bt i think he's occupied already lol..
i mean dah ader gf...

aizul marcello said...

owh really?? takpe, kumbang bukan seorg pon..kaaann?? ahahaha

Fify said...

haha..
kumbang??
nk cari kt tmn bunga tuh yg maleh tuh...hahaha..
:P

aizul marcello said...

carik kt taman bunga wat pe?? hahaha

carik laa kat nilai spring ke..hahaha