Wednesday, November 19, 2008

CrUSH.....!!!! pAinful lol...

Even though aku tak lama kenal dye, tp tanpa disangka2 aku ada crush kat dye..

Aku tak sangka macam mana aku leh suka dgn dye…so, aku cuba dekati dye…yeah..org cakap, zaman sekarang, sume gurls yang kena mula dulu kn…aku cuba2 amik tahu pasal background dye…sume ttg dye…cuba jgl tarik perhatian dye..but FAILED…..ada
”sparks” dalam diri dye yg bwt dye special berbanding lelaki biasa…dye lain kat mata aku…


Aku akui ramai gurls kat luar sane yg suke n tergila2 kan dye…

Sebenarnya, dye tak tahu pun aku suka kat dye…

Kat mana aku leh tahu pasal dye, itu private and confidential larh beb…

Tapi, tgk2 drp gaya dye, dye mcm x minat jer ngn aku…

Sampai kiamat pun aku x mo confess kat dye…

Yer lah..

Takut dikecewakan..

N dat guy pun berkali2 highlight yg dye x ready utk bercinta…sudah jelas lg terang dye mention dlam one of his post…

Alangkah malunye kalau dye tahu yg aku ader crush kat dye…ish2

X tau nak sorok muka kat mane….hurmmmm….

Setiap kali aku on jer laptop nie, perkara pertama aku fakir mesti pasal dye..

Sbb through internet larh aku kenal nama dye…

Ish…

Dah larh…

Makin hari makin parah pulak..nie larh first time aku ader crush kat lelaki n aku tak gtau pun kat dye..

Pikir2 balik, kalau bukan dye, mesti guy lain pun mesti x mau settle down dgn aku…

Yer lah..kalau next year, aku dapat g uk, x psal2 dye kena tinggal kat msia….

Ceh2…cintaku tertinggal di msia lah pulak….

Hurmmmm..kalau aku ader dye, sure full commitment aku bg kat dye..tapi x sure larh dye akan setuju ker tak hubungan jarak jauh nnt…

Tapi kalau betul dye sayangkan aku, sure akan tunggu aku nyer kan

Minat pun dah same…shopping..

Hehehe…dah larh fy…stop dreaming n merapik..

Aku tgk chances aku untuk dye pun suka kat aku tue SGTLAH TIPIS…

So, berhenti berangan…n go on with ya life….

Dye x mungkin jadi milik kau….

STOP DREAMING FIFI…..

Jatuh hati pd dye- kira dah langgar prinsip aku x mo bercinta before dpt degree larh..huhu..tapi, rasa suka bukan dibuat2.

Oh God…fify is in lurve!!!!!!!!!!

Apa2 pun,

Aku akan sentiasa doakan kebahagiaan n kejayaan atas cita2 dye tue…

So. Time terfikirkan dye lagu “crush” david archuleta jugak lah yang paling suit dgn mood aku..

Ceh..let it past…

Waktu aku tulis nie pun tgh mood nk lelap mata but then, I keep on thinking bout him..so, I decided to write something ‘ere…

If betul pun, dye terbaca post nie, hurmmm anggaplah aku x penah ghoyak gapo2 k..(ceh2 mood kelantan larh pulak)

K,,,,bye….:P

princess got to go....

Muahhhhhhhhhhhxxxxxxxxxxxxiiiiieeee…..

Xoxoxo…

11 comments:

Free Soul said...

Fifi! I know that guy! :P

Fify said...

hehe...
say it out gurl!!!:)

Free Soul said...

I didn't get it.. bro melo in love? huh?

aizul marcello said...

ish kalau dah suka..confess jer laa...

tapi ciri2 lelaki tuh mcm gue aja!~
hahaha tetiba abg prasan sorg2..hahaha

Fify said...

free soul: (^_^)*blush*...but i would say he's not in lurve with me..

aizul: how if i say it's u ma dear?? sounds crazy isn't it??

aizul marcello said...

cheh!!! joking laa tuh!~ babab laju2 kang! haha

Fify said...

i'm not joking larh..
S.E.R.I.O.U.S......

betul larh laling..
tp, sure abg x cayer nie...
kn2...

(p/s: org baru baek dmm..x leh nakal2..ader hati tue nak babab owg tuh..hehe)

CPM honey_nurhaliza said...

hai fify...umah kat seremban jugak ke?? akak kat nilai spring...dekat la jugak...ermm,change link k...salam kenal from kak honey marcello..:)

cute arr muke ..:)

Fify said...

kak honey..
bleh larh dtg umah fy..
bkt chedang jerh...
meh2...
bwk baby akak yg tomey tuh..
rasa nk kish2 jerh..:)

tanx..
cute mcm kak honey larh...

Irine Nadia said...

jeng3....irine gase cam nk tau jew dat guy..muhahha

Fify said...

irine: haha..no comment..
rasa mcm x layak jerh akk dgn dye..
mcm putera raja..:)
hurmm..cuba2 kot...