Thursday, November 27, 2008

G.A.m.E. O.v.e.R.




i am done with this "love game"...




bukan putus asa, tp kecewa larh jgk..dat guy yg aku ader crush tuh bwt2 x tau..(padahal dye tau dah kan..)

n even worse, dye jauhkan diri drp aku..
perghhh...hina bangat rasanyer... he's hot n he'll always remain as ma prince eva..

antara qualities yg aku suka ttg "prince" nih:
1. berprinsip
2. kelakar
3. up to date
4. sgt sygkan keluarga (bukan duda o laki org k...hehe)
5. dye pandai bwt dunno..hahaha..
6. suka shopping
7. perangai giler2.
8. manjew..(walaupun bukan dgn aku)...
9. attractive
10. protective

so, to sum up diz guy memang memenuhi kriteria yg aku nk as ma bf..
seumur hidup aku, diz iz the first time..
tp, bukan rezeki aku utk setle down dgn dye..so, aper lagi, go on with ma life jewla...

p/S: to weeda (sorry babe, aku x dpt publish gambo dye..next time maybe..better focus to final sem next year kot laling..sowiee yerh laling!!!)

aku teringat one line drp tv show, desperate housewives-" Don't let your feelings bottled up"..but then, bile terlalu ikut gerak hati, x sngka it ended up like this...
"broken hearted"
hurmm...
adat hidup larh..ups and down..let it be..
my life won't end without him by my side...but truthfully, my life has become more flowery to hear from him everyday...
i'll always pray for his happiness...
god willing, anything could happen in the future...
Good luck ya prince!! i wish u all the best...

so, diz song lah selalu jd peneman tido aku setiap mlm sebelum tido..mesti teringatkan dat prince....so prince, diz song goes to u....
"tercipta untukku"

menatap indahnya senyuman diwajahmu
membuat ku terdiam dan terpaku
mengerti akan hadirnya cinta terindah
saat kau peluk mesra tubuhku

banyak kata
yang tak mampu kuungkapkan
kepada dirimu

Chorus:
aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
di setiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
sepanjang hidupku

aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku

meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau
ku slalu milikmu
yang mencintaimu
sepanjang hidupku

so prince, don't worry mizz x akn simpn ape2 dndm kt u...
ma buddy, aiman once told me-

"jikalau dirimu mencintainya, biarkanlah dia berlalu, nescaya jikalau dia milikmu dia akn berpaling padamu suatu hari nanti.."


Good Luck Prince....
take care...don't worry bout me..kiter ttp akn jd buddies...chill..:)

dlm bosan2, aku ader someting nk share dgn ya'll













fav granola bar..penenang di saat boring...nyam2...







berbekalkan colour pencils dan paper drp ank buah aku, terhasil karya nih..haha..bdk tadika nyer drawing lg cntik drp lukisan aku nih..^_^

k all....

muahxxxiiieee....


12 comments:

aizul marcello said...

betul2..jgn biarkan emosi dan perasaan menguasai diri..pentingkan diri sendiri itu lebey penting dr segalanya kerana pentingkan yang lebih penting itu lebih penting dari segala yang penting..hahaha

gud luck fy..apa2 pon i will support n pray for u!~

lately, abang cam rajin plak bc entry2 fy..huhu

Fify said...

in conclusion, abg cuba ckp, fy kena pentingkan diri kerh??
hehehehe...^_^

doa2 kn mission fy berjaya k..
tiap2 mlm nk bwt solat istikharah skung nih..
tetiba mood alim pulak..

so, teruskan kerajinan membca entry fy ye laling...

nnt fy belanja..
hehe..(tggu fy keje):P

aizul marcello said...

hahaha bagus2..kalau nak blnja, blnja kucing parsi..abang skang ngah kebosanan tiada teman !~ nanti kalau ada kucing parsi leh masukkan dlm entry..hahaha

Fify said...

wokey2..
jgn kata kucing parsi...
segala jenis kucing fy bg kat abg..
:P

aizul marcello said...

mana kucengg nyer nih??

Fify said...

lol..
betul..
habaq mai bile bufday abg..
sure fy bg nyerh..
nk kaler ape??

aizul marcello said...

org kalau nak bagi betul2, toksah tunggu tyme bufday..tyme cuti2 nia elok bagi..kebosanan melanda..hahahah

Fify said...

haha..
kebuhsanan melanda??
gue pown larh abg..
berkurun udah neyh duduk umah...

lol..
musim ujan skung.
susah nk anto kucing la..:P

aizul marcello said...

hantar?????????????

takmo..nak yg abang pilih sndri..

i'm a bit choosy..hahaha

Fify said...

eceh2..
byk larh choosy dye tuh..
org ajk hang out pown x mo...
ini nk ajk abg g pilih kucing..
berkurun larh jwbnyer tuh kannnnn...
hurmmm..
:P

i am perempuan said...

who's the prince? :)

Nur Afiqa Mustaza said...

agak touching~