Saturday, November 29, 2008

rasa MaU TerBang..

hari nie x tau nk tulis entry ape..

just nk share dgn ya'll yg alhamdulillah, hidup ku telah kembali menjadi normal..

hehe..yewla...

sblm nih jd x normal sebb prince tuh..

bwt aku giler sama dia..

wowowo...

skung ok larh..

sekarang aku lebih rapat dgn ma 3rd bro..shayunkk same dye..

walaupun dye bushukkk pg2 dtg mintak broadbnd kt gue, tp gue shayunnkk bgt sama dier..

bln 1 dye nk bertunang...hehe..abgku udh mau tunang nih..

yg sedeynye, time dye kawen ujung taun dpn aku x dpt nk attend...

huhu..

kira cntact each other through the net larh kot..



cuti2 gini, aku byk leh ngikut mama g kenduri..

haha..

sedap..

masa belajar kt kedah, x der chnce langsung nk mkn kenduri..

n nk2 kalau duduk overseas nnt, sure x dpt chance mkn kenduri..

mkn angin laut cina selatan jewla jwbnye...

hehe

nwy, tanx kat prince...

dye dah bukak view aku pasl life..

n kredit utk sahabt gue, aiman..selalu spend masa tiap2 mlm ym habiskan masa jd doc lurve x bertauliah aku..hehe..

aku plan nk join broadcasting bile balik dpt degree nnt..

sbb itu impian aku dr dlu..

tp, rezeki ade kat teaching profession nih..

alhamdulillah...ape2 pun, dunia broadcasting akan ku terjah satu hari nnt..
PASTINYE..



next week rasanye wa mau terbang g melaka..yahoooo...^_^

here MElaKa i'm coming!!

hang out dgn ma buddy..fatyn...

huhu..cool...dpt jln2 kat melaka...



ok...

lurve ya all...

smpai ketemu lagi...

muahxxiiee..


bye SEREMBAN...welcome MELAKA..

hehehe..

6 comments:

aizul marcello said...

waaa org tuh dah kembali normal..maknanya adik abang sorg nih abnormal laa b4 diz eh?? kuang3x..haha

perghh nak dtg melaka..kene wat red carpet n paluan kompang sepnjang perjalanan fy nih ( tapi kompang pakai mulut jer laa) hahaha

selamat dtg ke melaka fy!~

Fify said...

yup..
tanx..red carpet fy x nk..
fy nk purple carpet..
ikut kaler fav fy..
hehe..

before nih, mmg x normal..
sbb dat boy larh..
wa manyak gila sama dia..
hebat tul penangan CINTA..
haha..
berpuisi pulak..
bluekk..
now, im reborn..
as a new MIZZy...
"forget bout ma past, look into future"..

aizul marcello said...

yeah..bagus laa kalau adik abang sorg nih dah bleh berpk mcm tuh!~

ketepikan cinta wat sementara waktu..fokus pada study n masa dpn 1st!~

ok?

Fify said...

yeah..
shemestinye abg..
fy dah x nk larh pikir2 benda tuh sume..
yg penting "ENJOY!!!"
hehe..
nk make sure lepas g uk lu pape pown..

tanx bro..
bg support kat fy..
u're cool man!!!
hehehe..

aizul marcello said...

ahhaha..sometimes jer cool..sometimes lagi tak cool..hahaha

sronot jaga baby2? hahaha

Fify said...

haha..
musim ujan pown x cool lg kerh??
ke nk fy belikan ice bg shejukk??
bluekk..:P

besh bangat jga bby..
next entry fy nk introduce ma family mmbers dlm blog..
yezza...:)