Friday, November 7, 2008

yahOOO....

heyya...
syok nyer...after lebih kurang 12 jam aku mengemas bilik n pack sume brg2 akhirnya tpt kul 10 pg td, aku send brg2 ke maktab...kitorang akan pindah masuk hostel next sem.yeahaaaa..
walaupun macam2 jd dlm masa 2 hari nie, sampai larh buat aku mengalir air mata, aku ttp sbr jer...
itulah gunanya kite mengadu kat Maha Pencipta kita...x sangka pulak..
dlm aku happy2 nk pindah masuk hostel baru next sem, kwn2 yg dulu aku anggap mcm adk beradik, (buat taik kat aku)..dpn baik mcm angel...kt belakang aku leh pulak menyakitkan hati... mcm2 larh..
aku doa2 larh kat kwn2 yg pernah larh dlu jd "kwn" kn, bwk2 larh bertaubat...aku selesa lg hidup tanpa kwn baik...
itu satu FACT... aku tak perlukan manusia mcm dyorang utk hidup pn...
hanya mama, ayah n family yg aku syg jer ttp jd kwn baik aku smpai bile2...:)
nway, x mo cite panjang2 lg...
nie, aku sediakan kat korang sikit snapshot masa aku bz kemas2 brg smlm n gmba gue kat hostel baru...
................
uish2...baju kurung g lecture jerh dah tinggi menggunung ginie..
....................................(^_^)


pengalaman 1st time naik lori pindah brg..hehe...cool
tau...sambil ditiup angin sepoi2 bahasa...ecehceh.:)


welcome.....kolej kediaman institut pendidikan guru msia..kampus darulaman...hurmmm...smpat lah aku merasa duk sini satu sem b4 g uk nnt...insyallah..

perghhh...mcm kondo tuh..hehehe..ok arh kn nie??!!

the room..waaa...x sbr nk decorate bilik nie...akn aku transform bilik nie jd bilik princess......(^_^) ceh2...smgt transformer sudeyh..

path yg akan jd tempat aku dpt ilham menenangkan diri kot nnt..hehe...


bilik study...hehehe...(selain study, bilik ni dpt dijadikan tmpat tdo dikala musim panas kt sni...hehe...air-conditioned turr..)

yeah...smpat pose tue...

k, datz all pasal kolej kediaman baru...mmg betul2 x sbr nk pindah sane larh...tp...aku akan rinduu bangat sume nie...-------->>>>
tmn siswa UUM....dalam kenangan...huhu...

kedai carrot jus yg plg sedappp di dunia...dah duk hostel nnt x
bleh g minum selalu...:'(


alrite...datz all for now...just mizzy hrp korang sume dapat doakan final sem mizzy next year...sbb sem dpn larh penentu mizzy dapt g uk...
bye....xoxo....





































4 comments:

Nasrullah Jaafar said...

Selamat Bercuti....(^_^)
Selamat ke kampus baru(^_^)
All the best for Exam(^_^)

Fify said...

yeah...tanx...
biler lg nas n wan nk mai utagha nie???
hehehe..nway, tanx yer doakan fy...:)

Yazid Fauzi said...

hurm..u xperience what i hv posted?kan ak da ckp....plastik tu across ppl..tp depend mcmane ko tgk kt org...so...hati2
btw, i can picture some faces when reading you blog...
lagi satu...
perlu ker 'xoxo' tuh?
ngehngeh

Fify said...

hehe...
tu larh ko..
ko kena g kelas "GROOMING BERSAMA ABG GUE-AIZUL MARCELLO"...
hehe..xoxo tue
lebih kurang mcm lots of lurve larh...

yup...
ko pun tau spe yg aku maksudkn kn..
she's like putting shit right on my face..
backstbber..
rasa mcm nk sumpah dye jer..
tp, nk bwt camne..
kalo ko tau mcm mana dye sound aku, sure pun ko nk kaki jer muka dye..

biar larh..
urusan Allah sume nie..
biar Dia yg menentukan..(ceh2, tetiba mood alim lak aku)
kuikui..:P