Friday, November 7, 2008

M.I.Z.Z.Y. S.P.A.R.K.S. EARLY EDITION

Bgun2 jer aku pg nie, terasa sgtlah fresh..ibarat sayur gitu..hehehe…psal problem aku nk cari roommate untuk nesxt semester tue, aku decide nk bwt dunno jer …malas nk pikir2.. sape2 yg bertuah dapt aku jd roommate tue nasib larh…I COULD BE NICE TO YOU IF ONLY U RESPECT ME AS UR ROOMATE AND MIND YOUR OWN PERSONAL BUSINESS..itu jer aku nk pada sape2 yg bakal jd roommate..as I said earlier, I don’t need best friend.. they are not meant for me as I preferred most if I just have my parents, family to love n care about me…dat would make my life complete….dapat junior stay dgn aku pn ok…x byk songeh mcm gurls2 yg satu cohort dgn aku…hurmmmm…forget bout it…

Tgh2 mandi td, tetiba teringat pulak nk update blog nie…rasanye hari ni aku nk cite pasal favourite things need to be with me everyday, n how my face look like early in the morning…disaster ke x..hehe…


Tadaaa……….









Nie larh antara brg2 favourite yg mesti aku guna setiap hari…


Mouse tue tetiba menyelit sbb aku suka sgt2 warna n pattern dye..x der mouse nie untuk beroperasi dgn laptop aku, sure x lengkap hidup…mcm bf dah benda nie..green bottle belakang tue sbnrnye botol sparkling red grape juice…favourite aku..but oleh kerana kitorang sibuk memindahkan brg ke hostel, shampoo aku yg botol besar gedabak tue telah di “transfer” sikit jumlahnye ke dalam botol ajaib nie...cukup arh stock utk seminggu before aku balik seremban…yahoooo….semester break….:)

Kalau boleh byk lg benda2 yg aku nak masukkan dalam frame nie, tp ats sebab2 tertentu terpaksa dirahsiakan..hehehe… hurmmmm…lagi satu akan jd habit aku setiap 2 minggu sekali sure memanjakan diri bwat hair mask…(bekas orange bwh mouse tue-loreal hair mask) sgt relax jer rasa..itulah kot salah satu cara utk aku lepas tension nie..

Next, jom aku perkenalkan kt korang, teddy favourite aku- ELMO….merangkap buah hati pengarang jantung yg mesti dapat pelukan istimewa drp aku masa tido setiap malam…

Teddy yg stylo….



Wanna fight??!!! Hehehe…


Last but not least, setiap hari dah jadi mcm kewajipan aku untuk dgr lagu David Cook-“Time of My Life”..n Fergie “Big Girls don’t Cry”….inspired sgt2..so, kalau korang rasa2 mcm tension n nk dapat sumber inspirasi utk hidup, do listen to these two songs…

DAVID COOK- TIME OF MY LIFE…
I’ve been waiting for my dreams

To turn into something

I could believe in

And looking for that magic rainbow

On the horizon I couldn’t see it until I let go

Gave into love And watched all the bitterness burn

Now I’m coming alive

Body and soul

And feelin’ my world start to turn


c/o:

And I’ll taste every moment

And live it out loud

I know this is the time, This is the time

To be more than a name

Or a face in the crowd

I know this is the time

This is the time of my life Time of my life




Holding onto things that vanished

Into the air Left me in pieces

But now I’m rising from the ashes

Finding my wings

And all that I needed was there all along

Within my reach

As close as the beat of my heart

repeat c/o

And I’m out on the edge of foreverReady to run

Keeping my feet on the groun

Arms open wide, Face to the sun


And I’ll taste every momentAnd live it out loudI know this is the time,This is the time to beMore than a nameOr a face in the crowdI know this is the time,This is the time of my life, my lifeMore than a nameOr a face in the crowdI know this is the time,This is the time of my life,(Na na na na na, na na na na na)This is the time of my life,(Na na na na na)The time of my life,Time of my life.

Oppsss…lupa nk cite..hari tue, ma desk mate, Melody dah berjaya lukis dua gambar aku…(cartoon version) “atas request aku yg nk dye lukis gmabar tue versi pakai tudung n dgn tanpa tudung”..

Nie larh hasilnye…





Prettier than the actual person lol…


Note: Special thanks to Melody…


Hurmmmm…ptg nie aku nk g jumpa dentist.. (yg mesti aku jmpa dua kali setahun)-check up…alrite…
Tue jer 4 now..nk g siap2 n g makan..perut dah mengeluarkan bunyi orkestra dah nie..

Lots of LURVE,


MIzzy_SpaRKs…11.45 AM, Saturday, November 08, 2008

7 comments:

aizul marcello said...

ya amppunn..abang tak tau plak adik abang nih ada blog..btw, kita mcm ada persamaan la..

elmo tuh my fav gak taw..abang ada some of dat charcter nyer collection cam shirt, pencil case, toys n many more..huhuhu

lagu david cock tuh pon abang suka gak!~ ngee3x

Anonymous said...

fifi, apa lah.

lukisan tambahan you tu dah mem-pollute-kan lukisan i yang beeyuuteefull tu lah. ish ish. :P

Fify said...

yer larh laling...
from this day onwards, abg just call me fify k...in short "fy" je lah k abgku shayunk....(since kite ader byk persamaan kn...nama pun bintang sama-libra)..
perangai pun same larh..:P
ngeh2..

fy tgh ader byk problems dgn those girls..
fucken up my life...
kena sabotaj and i have to face all those backstbber mcm irine face before nie..
:(

Fify said...

ceh2...kak mel..
ader2 jer...
"i kalau bleh x mo publish art u tue"...
hahaha...
(noti tul)...byr larh..
mana leh publish free2 jer...

aizul marcello said...

libra?? eh abang pieces laa fy!~ hahaha

Yazid Fauzi said...

hui....perlu ker post gambar ko yg tak mandi tuh?wakaka..=p

Fify said...

ayooo...
kt mna ntah fy bca bintang abg libra..
hahaha..
malu siot..ngeh2...:P
abg, bile fy nk shopping bwk abg leh???
jd P.A. fy k..
huhu...igt abg jer ker nk ader P.A....
x pun nk elect irine jer arh..:P gaji lumayan---
A. dapat umh baglo kt damansara satu

B. dapat poshe...

ada mau?? :P