Monday, November 10, 2008

Gigit larh..aku byr utk perkhidmatan kau nie!!!!!!!



hurmm..tajuk post kali nie bleh membuat pembaca nyer berfikir di luar tahap normal...
ngeh2..
sebenarnye smlm (ahad, 9 November) after g dinner kat ayamas, aku pun jln2 larh kat bandar darul aman nie...
nothing interesting at first until my eyes suddenly caught with "FISH SPA"...




welcome to FISH SPA




hehehe...aku tanpa teragak2 terus meluru masuk ke dalam spa tue..konon2 nk try fish spa...
kebetulan terjumpa pulak dgn corsemates aku nie, fatyn and aiman..si fatyn bwt manicure and aiman pulak terkekek2 geli duk rendam kaki
dalam kolam yg penuh ikan tue..hehehe...aku pun dgn confidentnyer gelakkan dye...

so, aku pun terus g register kat kaunter spa n mula2 nk masukkan kaki dalam kolam tue, pergghhhhh...
rsa geli pn ader...mcm kena geletek kot rasanye...
spa assistant tue pun set timer 30 min, then bermulalah sesi rendaman kaki aku..
jeng jeng jeng...



muka cuak b4 rendamkan kaki


note: gmbr ketika ikan2 sedang geget kaki sye (close-up view) x leh nk publish...sorry..private n confidential...



mula2 masukkan kaki sekor ikan pn x nk gigit kaki aku...but after 2 min, beratus ekor datang n start menciut2 kat tapak kaki n kaki aku..
alang geli giler...hehehehe,,,tapi seronok gak lama2...


after 5 min, besh larh pulak...


menurut kate spa assistant tue, bwt rawatan fish spa nie dapat melancarkan sistem peredaran darah n bantu elak penyakit mcam kencing manis n
sakit jantung...sesi merendam nie memang sesuai bangat larh dengan aku yg suka mkn McD bebanyak, tapi bersenam, setahun sekali belum tentu lagi...ngeh2..
at the same time, ikan yg diimport khas daripada overseas nie, mkn kulit2 mati kt tapak kaki aku..

after treatment tue, perghhhh kulit tapak kaki gue mcm baby..hehehe...selembut sutera gitu...



hehe..relax jer...




relax....theraputic tul...


x caye, korang try arhh..berbaloi tau..bukan mahal pn rm25 jerh...aku mmg plan nk g spa tue every month after this...
selain fish spa nie bagus tuk kesihatan, environment kat dalam spa nie (ala2 kt Bali gitu) i- berjaya tenangkan jiwa n mental spe2 yg tengah kusut...

alrite..datz all 4 now..
harap ketemu lagi...





























































2 comments:

aizul marcello said...

yes jadi org 1st komen..abang pon penah wat fish spa gak..tapi yang cikai2 nyer laa..tapi memang seyesly geli+syiok!~mesti ikan2 tuh nyumpah2 ek? yer laa terpaksa bau kaki kita...hahahaha..tapi kaki abang tak laa busuk ok..kaki budak tuh jer..hahahahaha..guraw er~~

Fify said...

hehehe..suka nyer abg sye sorang nie...
CONGRATES untuk 1st prize winner 4 da photography competition tue k...
!!!!!!(caiyok!!!, mcm tue lah abg sye)

eleh2...
abg nyer kaki buchuxx lg larh..
ikan tue ader yg mati nie..
ngeh2..:P